اس ام اس عاشقانه

408 بازدید
0
اس ام اس عاشقانه

اگر روزی رسیدی که من نبودم تمام وصیتم به تو این است:
"خوب بمـــــــــــــان"
از آن خوب هایی که من عاشقش بودم...






می پسندم زمستان را...
که معافم میکند از پنهان کردن دردی که در صدایم می پیچد...و اشکی که در نگاهم می چرخد...
و من به همه می گویم:سرمــــــا خورده ام!!!





در زدم او گفت جانم کیستی؟
گفتمش تو عاشق من نیستی؟
گفت نه اما ببینم تا به کی
پشت این در منتظر می ایستی
"مریم حیدر زاده





از حقیقتـــــــــ های تلخ خسته ام
یک دروغ شیرینــــــــــــــ بگو
بگو دوستـــــت دارم
farzad beigi








هزاران دستـــــــ هم به سویم دراز شود ...
پــــــــس خواهم زد …
تنــــــــــها …
تمنای دستان تـــــــــــو را دارم …







اگر گفتی چگونه می شود مُرده ای را زنده کرد؟
فرض کن من مُرده ام! حالا بخند…

عشقِ دیرینه ی من . . .






ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ ﭼﻪ ﺭﺍﻫﻬﺎ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﻢ ﺟﺰ ﺗﻮ
ﺭﺍﻫﯽ ﻧﯿﺴﺖ
ﺧﻼﺻﻢ ﮐﻦ ﺍﺯ ﻋﺸﻘﯽ ﮐﻪ ﮔﺎﻫﯽ ﻫﺴﺖ ﻭ ﮔﺎﻫﯽ
ﻧﯿﺴﺖ ...








گرما یعنی:
نفس های تو...
دست های تو...
آغوش تو...
من به خورشید اعتمادندارم!!!






از قلبم تا قلبت فاصله ای احساس نمیکنم ...اما نمیدانم دلتنگیم برای چیست؟؟!!








قرار نیست منم دل یکی دیگه رو بسوزونم ، برعکس اونو اونقدرخوشبخت میکنم که به هر روزی که جای اون نیستی لعنت بفرستی عزیزم بعله!!!







تو که کنارم باشی..
آرام میشوم.
آنقدر آرام که فراموشم میشود..
باید نفس کشید.







نه اسمش عشق نه علاقه ونه حتی عادت حماقت محض است که دلتنگ کسی باشی که دلش با تو نیست!!!!!!!!!!







درون دلی که پیدا نیست
پر از زندان و زندانیست
تو را محکوم دل کردم
نمیدانم دلیلش چیست
سبب شاید همین باشد
بدون تو نباید زیست





اگر زمانی متوجه شدی کسی به تو نیاز دارد!‏
نازت را...
بانیازش...
معامله نکن.





روزاي خوبي پشت اين روزاي من نيست/ حس مي كنم احساسمو از دست دادم‏*‏ آغوش تو ميراث من از زندگي بود/ حس مي كنم ميراثمو از دست دادم
یکشنبه 24 آذر 1392
لینک کوتاه

اشتراک گذاری مطلب

نظر خود را بنویسید

کد امنیتی رفرش

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد